HFC's samarbejde med førskoleinstitutioner

image Da vi ikke må vise billeder fra institutionerne, er her tre 2017-drenge fra HFC i deres nye t-shirts
06. december 2022 kl. 20:27

Et HFC-samarbejde med Frøen, Maglegården og Valmuen sluttede i sidste uge af med et besøg af vores børneudviklingstræner hos de tre institutioner, hvor ca. 65 førskolebørn fik en tidlig “julegave” af Haslev FC. Børnene fik nemlig en t-shirt med påskriften Leg & Bold i HFC, som opfølgning på et forløb, de 65 børn har været igennem i efteråret, hvor de hver tirsdag formiddag har “leget” fodbold på streetbanen ved HFC's klubhus med vores børneudviklingstræner.

Baggrunden er, at Haslev FC har en målsætning om samarbejde med flere ikke-fodboldrelaterede samarbejdspartnere, og de blå t-shirts på de tre drenge på billedet vidner om, at vi gennem dette nye samarbejde med de tre institutioner allerede har fået nye medlemmer til klubben⚽

Der er naturligvis plads til flere endnu medlemmer også i førskolealderen, så mød gerne op, når vi træner lørdag formiddage (dog ikke 10/12) i Haslev hallen; årgang 2018 og yngre kl. 10-11 og årgang 2017 kl. 11-12 (2017 desuden på kunstbanen i HFC torsdage kl. 16.45-17.45).

Og tænk sig - i den alder er medlemskab i HFC endda gratis🙂