Pressemeddelelse

image HFC ansætte professionel træner til ungdommen
07. april 2021 kl. 13:46

Pressemeddelelse.
HFC ansætte professionel træner til ungdommen
Haslev FC har pr. 1. juni 2021 ansat Kenneth Carlsen i en nyoprettet halvtidsstilling som børneudviklingstræner i klubben, med ansvar for årgangene U7-U12, både piger og drenge.
Hans funktion bliver at være til stede primært under træning og på mange måder bidrage til at udvikle klubbens træningstilbud, samt at være ansvarlig for intern trænerudvikling i HFC mv.
Ansættelsen af Kenneth er et vigtigt element i vores ambitioner for udvikling af børnefodbolden i HFC, baseret på DBU-strategien: ”Dansk Børnefodbold – Sunde og Glade Børn”, og vi ser frem til på denne meget synlige måde at understøtte det gode trænerarbejde, der allerede gøres i klubben.
Kenneth er med 9 år som træner og trænerkoordinator et kendt ansigt i HFC og han har både i praksis og gennem træneruddannelse opnået stor viden om og erfaring indenfor børnefodbold.
Vi ser derfor Kenneth som den helt rette profil til opgaven og glæder os til samarbejdet.
Yderligere oplysning kan indhentes hos Jesper Thidemann mobil , som er sat på CC
Billede: HFC´s sportsudvalgsformand Jesper Thidemann (TH) har lige lavet en aftale med Kenneth Carlsen (TV)

Jens E
Sponsorsalg