Tak for fodboldåret 2022 i HFC

image Årets billede fortæller en historie om fællesskabet på tværs i klubben. Disse friske 2009-spillere har nemlig både hjulpet til som bolddrenge til de fleste af serie 1-holdets hjemmekampe og flere af dem har desuden hjulpet til som dommere til vores børnestævner for de yngre hold i årets løb - det er stærkt gået, gutter😊
23. december 2022 kl. 20:04

Årets sidste træninger, kampe og andre aktiviteter i klubben er nu afviklet, og vi går på en velfortjent fodboldferie et par uger.
Vi har i 2022 haft stort fokus på børnefodbolden og vores nyerhvervede status som DBU Børneklub, men HFC er jo meget mere end det, og vi ser i det nye år frem til at fokusere endnu mere på blandt andet ungdoms- og seniorfodbolden, så vi kan bygge videre på den rigtig gode udvikling af klubben, vi har været i de senere år. Det gælder i høj grad det sportslige ude på og omkring banerne, hvor både træningstilbud og medlemstal hele tiden udvikler sig, men bestemt også andre dele af klubben, hvor det især skal nævnes, at tilgang af nye frivillige i klubhuset/kiosken har gjort, at der nu næsten altid er åbent - og I er derfor allesammen meget velkomne til at gøre endnu mere brug af også de tilbud i det nye år😊
2022 bød på en tiltrængt renovering af græstæppet på kunstbanen, så vi nu har den lækreste bane at spille på, og den bruges flittigt af medlemmer i alle aldre, nu hvor udendørs fodbold er blevet en helårssport.
I 2023 planlægger vi for en større eller i al fald mellemstor opgradering af vores streetbane, som vi betragter som et åbent aktivitetstilbud til hele lokalområdet, og dermed en del af vores mission om fortsat at udvikle os som en fodboldklub med en stærk social profil - og ikke kun for medlemmer.
Et andet eksempel på sidstnævnte er vores samarbejde med førskoleinstitutionerne, som vi tidligere har omtalt her. Det har betydet, at vi som klub når ud til endnu flere - og også når ud til nogen, vi formentlig ikke havde fået opmærksomhed fra uden dette tilbud, og det er på alle måder meget positivt.
HFC vil her på årets hæld gerne sige tak til vores sponsorer og for de mange gode, større eller mindre, synlige eller mindre synlige indsatser, der gøres i klubben - de er helt afgørende for, at vi som klub kan yde det bedst mulige for vores medlemmer i alle aldre.
Vi ønsker alle i og omkring HFC en glædelig jul og et godt nytår - og på gensyn til et nyt herligt fodboldår 2023⚽️