Stadionreklame

Sponsor Stadionreklame eller tillægsaftale og Haslev Fodbold Club (HFC) Stadionvej 10, 4690 Haslev er der indgået aftale som Stadionreklame sponsor.

Aftalen kan ikke opsiges i de første 5 år og efterfølgende er den forløbende. Aftalen kan opsiges af en af parterne med udgangen til et kalenderår.

Aftalen omfatter følgende:

Sponsorlogo eller navn på det aftalte reklameskilt.

Sponsornavn på sponsorvæg ved HFC’s klubhus.

Indbydelse til sponsorsamling.

Der udleveres 1 årskort med adgang til HFC’s hjemmekampe.
I forbindelse med kampe, kan der udleveres en øl eller en sodavand, samt 2 pølse med brød per kort.
Kan kun bruges en gang per kamp.

Sponsornavn på HFC’s hjemmeside www.haslev-fc.dk, hvor også et link bliver oprettet.

Logomateriale fremsendes af sponsor.

Aftalens indhold må ikke offentliggøres af sponsor eller HFC.

Ansvaret for HFC’s opfyldelse af denne aftale er fra klubbens ledelse, Pålagt Jens E Larsen tlf. dag 5631 5632 eller privat tlf. 4014 5632 eller en anden af ledelsen udpeget person.
Ved ændring af ansvarlig person skal sponsor omgående informeres.

Pris pr. meter Min 2 meter
Antal meter XX
Ønske om placering
Langside 1500,- kr
Bag mål 1000.- Kr
Over tribune 800,- Kr.

Samlet ekskl. moms XX.XXX,-
Betaling sker 1. August hvert år ved fremsendelse af faktura.
Evt. prisstigning vil blive varslet med min. 12 mdr.

Haslev Fodbold Club vil-/skal bestræbe sig på, at yde sponsor den bedst mulige reklame, herunder arbejde på at skaffe den bedstmulige omtale i den skrivende presse.